Autor Wiadomość
KubaRudy89
PostWysłany: Czw 0:18, 05 Lis 2009    Temat postu:

Twoja 164 była super żaden obciach. Ja się nie znam. LPG to dosyć kontrowesyjny temat dla Alfistów. Nie wiem co myśleć bo nie miałem LPG z drugiej jakoś trudno mnie przekonać. Opinia nie jest za dobra na temat LPG i się nie dziwie swojej i innych opini. Są plusy i minusy, argumenty za i przeciw. Sam ten temat spowodował że nie mam absolutnie zdania naten temat. A tu dowód że wszystko się zmienia :
http://press.osmmar.org/index.php?option=com_content&view=article&id=65:seryjne-lpg-w-ar&catid=1:latest-news&Itemid=18
jacoff
PostWysłany: Czw 0:00, 05 Lis 2009    Temat postu:

Poczytajcie Panowie fachowa literature na temat lpg potem prosze sie wypowiadac. Wink
Zle opinie o instalacjach LPG w Polsce powstaly przez monterow-rzeznikow.
Zapraszam na forum alfaholikow tam jest ciekawy temat o lpg.
Ja nie wstydze sie podjezdzac do dystrybutora lpg.
Jezdze TANIEJ, silnik jest zasilany DOBREJ JAKOSCI PALIWEM, podstawa to DOBRZE DOBRANA INSTALACJA i jej DOBRA REGULACJA.
Nie zaprzecze, ze gdyby ceny PB w naszym pieknym kraju byly nizsze to jezdzilbym tylko na PB.
Moja milosc -ALFA jest tez autem na codzien. I na codzien moge obcowac z piekielna moca i niesamowitym V6.
Bede troche uszczypliwy.. ale nie rozumiem ludzi kupujacych alfe z silnikami fiata 16V, dodane 4swiece i kilka konikow... do zeliwnego klamota rodem z bravo Wink
Prawdziwe alfowskie silniki byly cale ze stopow aluminium (V6 oraz TS 8v)... nie liczac znakomitych boxerow.

Kuba pamietasz pewnie moja czerwona zagazowana 164... obciach? slaba? zaniedbana? Do dzisiaj pamietam bladą twarz prezesa po przejadzce ze mna Smile

Nicolo: zrob tego swapa na 2,5v6 to pogadamy Wink no chyba ze robisz male przebiegi ta 155
Ja majac 155 tez smigalem na PB bo palila mi 9litrow... ale v6 przy normalnej jezdzie wciagnie 14litrow
KubaRudy89
PostWysłany: Czw 0:17, 29 Paź 2009    Temat postu:

Ja nie uważam, że są podalfistami , po prostu mają inne pryjorytety, Choć sam jeżdze na benzynie i tak zostanie nie uważam ich za gorszych.

Od Początku tematu do końca jestem sceptycznie nastawiony do LPG
Jakoż że zastanawiałem się nad ekonomiką oststnio ( nie potrafię jeździć łagodnie z zasadami ECO) to pomyślałem o lpg. Zielonego pojęcia o tym nie mam i nie miałem i dlatego pytałem się innych znających temat. I ostatnio sam doszedłem do wniosku że wole kupić słabszy samochód np. TS a nie V6 i lać PB. Nie ufam dodatkowej instalacji no i od zawsze byłem przeciwnikiem Gazu i myślałem że może to zmienić ale chyba się nie dało. Nie obrażał bym innych. Ale sam wiem że za każdym razem podjeżdzając do stacji było mi by wstyd że muszę zatankować LPG a nie pożądnej benzyny ( tankuje tylko na Shellu)

Gaz zawsze porównywałem do tego, jak zamiast dobrych produktów do jedzenia bym sobie kupował tanie, złej jakości i przeterminowane . Żył bym dalej ale to by była wegetacja a nie prawdziwe życie pełne przyjemności. Więc nie chętnie bym to zaproponował jakieś Alfie

PS. Alfa Mito jest oferowana z seryjnym LPG na rynku Włoskim
Nicolo
PostWysłany: Czw 0:06, 29 Paź 2009    Temat postu:

na gazie to dzisiaj sie juz nawet obiadów nie gotuje tylko na prądzie. a wy kupujecie V6 niby prestiż tak? i ten wasz cały prestiż zostawiacie przy dystrybutorze z LPG. nie robcie siary. na gaz to zapalniczki i nubira w TAXI. albo Cie stac albo nie. ja tez chce miec helikopter ale go nie kupie bo nie stac mnie, no chyba ze helikopret na gaz... Smile

dla mnie uzytkownicy aut z zasilaniem LPG to druga kategoria. cos a'la podludzie tzn. podalfisti. Wink
KubaRudy89
PostWysłany: Pon 16:33, 26 Paź 2009    Temat postu:

Tak mnie naszło żeby znowu coś się spytać 3500 zł to cena sekwencji czy zwykłej instalacji bo w necie znalazłem taki cennik
http://www.instalacje-lpg.pl/cennik-instalcji-gazowych-autogaz.php
i za 6 cylidrów to też inna stawka.
Tylko pytanie Ilu punktowy wtrysk (jedno czy wielo) mają V6 bo to ma znaczenie.

I gdzie Tanio a dobrze można założyć LPG w Bydgoszczy?
KubaRudy89
PostWysłany: Wto 22:46, 08 Wrz 2009    Temat postu:

To znaczy najbardziej bym chciał 2.0 turbo V6 Wink , duży moment obrotowy, szybciej osiągalny, i pojemność nie duża (opłaty związane z ubezpieczeniem nie są aż tak duże). Co do modelu to 166 z V6 lub 156. 155 mi się nie podoba, już szybciej 164. A co do Gtv piękny, podoba mi się od lat ale wolał bym coś praktyczniejszego. Jak będę woził moje wszystkie koleżanki Very Happy już do 145 się nie mieszczą Crying or Very sad. I na wakacje z znajomymi też nie pojade. Narazie pojeżdże sobie 145 ale rozeznałem się w temacie Fajny samochód ale pali jak smok i to najwieksza jego wada.
jacoff
PostWysłany: Wto 21:52, 08 Wrz 2009    Temat postu:

Pomysl nad Gtv 2.0 v6 turbo lub 155 2,5 v6 12v.
Naprawde nie trudne i nie kosztowne w utrzymaniu silniki w znakomitych karoseriach.

No chyba ze maly SWAPik Very Happy
http://www.alfisti.net/index.php?id=875&L=1
KubaRudy89
PostWysłany: Wto 0:20, 08 Wrz 2009    Temat postu:

Ja też miałem zdanie, że nie wypada ( a raczej słyszałem że silniki w Alfach nie znoszą LPG) Ale zmieniłem. Jeżeli chodzi o zwykły samochód do użytku codziennego to nie przypał. Ale jak ktoś ładuje lpg do auta zabytkowego czy limitowanej wersji sportowej to już jest lekki niesmak
np. GTA LPG
o ile się nie mylę to jet instalacja LPG ale całkiem schludnie zamontowana. Ale... to GTA!!!
Nie warto dyskutować Diesel czy LPG co nie przystoi bo jeszcze kilka lat temu Alfisti uważali, że diesel to silnki nadający się wyłącznie do traktorów. Ale czasy się zmieniły JTD są supersilnikami ale V6 to inna klasa. I jak bym miał możliwość kupić sobie coś takiego to narazie tylko z LPG bo na utrzymanie w PB to mnie nie stać.
Dla mnie już mój 1.7 16v Boxer pali dużo ( w mieście 10-11 czyli do v6 nie daleko) a jego moc nie jest oszałamiająca (nadrabia dzwiękiem). Będe w przyszłości szukał czegoś oszczędniejszego lecz nie wolniejszego i dlatego chcę się rozeznać w tym temacie.
jacoff
PostWysłany: Pon 23:05, 07 Wrz 2009    Temat postu:

Cytat:
silnik Alfy na gazie... czy to przystoi?

daj sobie spokoj z gazem, bierz 2,4 JTD


Nie chce sie sprzeczac, ale rownie dobrze moglbym napisac:
diesel w alfie???? czy to przystoi? :p
Ile ludzi tyle zdan, wiadomo kazdy swoje chwali Smile
Ja jestem zakochany w v6 z arese... lpg mam i sie tego nie wstydze.
Instalacja jest tak dobrana aby nie szkodzila silnikowi, baaa auto jest bardziej ekologiczne :p i na pewno ekonomiczne dla kieszeni....
Koszty serwisowania nie sa wysokie... Koszt zalozenia lpg ok 3500zl
A jesli ktos pisze ze lpg szkodzi silnikowi, to nie powinien ze swoja wiedza sie wypowiadac na takie tematy...
Wole jezdzic wychuchana, serwisowana alfa na lpg i smiac sie patrzac na dobite benzyniaki ale.... jezdzace tylko na PB bo alfie niby nieprzystoi Wink
maryn
PostWysłany: Śro 11:41, 02 Wrz 2009    Temat postu:

popieram kolege
Tomasz Antkowiak
PostWysłany: Śro 9:52, 02 Wrz 2009    Temat postu:

KubaRudy89 napisał:
Nie porównujmy Diesla i Benzyny pod względem "odpychania się" bo każde z nich robi to inaczej (Diesel ma przewagę na niskich obrotach a benzyna na wysokich). W temacie chodzi mi o samą eksplantacje np. ceny części co wiem do Diesla są przeważnie droższe ale Gaz trzeba dodatkowo serwisować ( wiem że trzeba robić przeglądy techniczne (ale nie wiem co ile czasu i ile to kosztuje?)


Diesel z natury jest dlugowieczny i malo awaryjny (tym bardziej bardzo udana jednostka jaka sa silniki JTD), no a benzynowy silnik na gazie...tym bardziej silnik Alfy na gazie... czy to przystoi?

daj sobie spokoj z gazem, bierz 2,4 JTD
KubaRudy89
PostWysłany: Wto 12:15, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Nie porównujmy Diesla i Benzyny pod względem "odpychania się" bo każde z nich robi to inaczej (Diesel ma przewagę na niskich obrotach a benzyna na wysokich). W temacie chodzi mi o samą eksplantacje np. ceny części co wiem do Diesla są przeważnie droższe ale Gaz trzeba dodatkowo serwisować ( wiem że trzeba robić przeglądy techniczne (ale nie wiem co ile czasu i ile to kosztuje?)

jacoff napisał:
Jacoff ma zawsze sporo do powiedzenia Smile

Mialem lpg w 2.0 v6 turbo, mialem w 3.0 12v i mam w 3.0 24v

Dwa pierwsze na blosie....
Kuba sam widziales jak 164 3.0 12v wymiata na dobrze zrobionym LPG Very Happy

166 3.0 24v na dobranej przeze mnie sekwencji... smiga jak na benzynie Very Happy


Ok to ile kosztowała ciebie sekwencja (założenie)
a ile Blos i które jest lepsze? (wiem że sekwencja jest najnowszą technologia i blos jest tańszy ale chciałbym jakieś konkrety usłyszeć)
Ogólnie sorry, że tak wypytuje ale w kwesti LPG jestem laikiem .... Wink
Tomasz Antkowiak
PostWysłany: Wto 12:08, 01 Wrz 2009    Temat postu:

z wolnossacego 2,5 V6 na gazie nie wycisniesz tyle co z 2,4 JTD po chipie

moc wprawdzie przemawia za jednostka V6, ale 2,4 bije ja na glowe momentem obrotowym i kosztami utrzymania

nasz 2,4 JTD 180 konny po miescie z moja ciezka noga bral 8,5 litra

na trasie z pelnym zaladunkiem i dodatkowym boxem dachowym wzial 7,2 litra przy predkosciach na poziomie 150- 170 km/h


zadnego gazu, bierz diesla 2,4 litra
maryn
PostWysłany: Wto 11:38, 01 Wrz 2009    Temat postu:

Przepraszam za maly komentarz.... ale slowa "odpycha sie podobnie" to troche spore.nadużycie .......................................................................................................ODPYCHAC czyli ładnie wcchodzi na obroty i mozna juz sie tym pogonic .................
jacoff
PostWysłany: Pon 22:03, 31 Sie 2009    Temat postu:

maryn napisał:
Witam kolege poleciłbym w tym wypadku 2.4jtd tansze w eksploatacji a odpycha sie podobnie ...a spalanie kolo 6.5 7 litrów


Przepraszam za maly komentarz.... ale slowa "odpycha sie podobnie" to troche spore nadużycie Wink

Sam bylem zaskoczony silnikiem 2.4 jtd po przejazdzce z Italiano, no ale v6 chodzi zupelnie inaczej.... uwierz mi to nie moja pierwsza alfowska V6

A co do spalania to nie wierze w spalanie 2.4jtd na poziomie 6,5-7l w miescie Smile

A 14-16l w miescie LPG przy 3.0 V6 i 226KM to realne i sprawdzone

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group