KubaRudy89
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 1029
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:26, 26 Lip 2010 Temat postu: KATALOG-SAMOCHODÓW PL Polecam ;) |
|
|
Polecam ta stronę naprawdę dużo śmiechu, znalazłem dzięki stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Proponuje wklejać ciekawsze cytaty
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto mój cytat na temat AR 145/146
Cytat: | Modele 145/146, wyprodukowane w latach 1994-2001 mają taki sam typ podwozia. W pierwszym przypadku mowa o trzydrzwiowym hatchbacku, w drugim o pięciodrzwiowym. Auta aż do słupka B są zupełnie takie same, różnią się jedynie tylną częścią i całkowitą długością. Takie samo podwozie posiada również Fiat Tipo. W ciągu siedmiu lat produkcji zaoferowanych zostało wiele silników. Od ośmio cylindrowych tysiąc cztery setek aż do silnych szesnasto wentylowych silników dwulitrowych. (8 cylindrów w 1.4 i 16 wentyli w 2.0 istny odlot)W ofercie pojawiły się także dwa turbo diesle.
|
i 155
Cytat: | Alfa Romeo z oznaczeniem 155 pojawiła się na rynku w roku 1992 jako następca modelu 75 i była produkowana aż do 1998 roku, kiedy to została zastąpiona modelem 156. Mowa o klasycznym czterodrzwiowym sedanie klasy średniej, który jest zbudowany na podobnej bazie jak koncernowe rodzeństwo Fiat Tipo/Tempra i Lancia Dedra. Szczyt motoryzacji tworzył sześciowalcowy silnik z napędem na cztery koła, ponadto były do dyspozycji również słabsze jednostki napędowe, włącznie z dwiema wersjami na ropę. |
no i 166
Cytat: | Zmiana warty na najwyższych pozycjach szeregu Alfa Romeo. 166 zastępuje 164 z wykorzystaniem nowych, bardziej rozwiniętych technologii i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom publiczności. Agresywny, ale trzeźwy styl rodzi się w Centro Stile w Arese. Podobieństwo do 156 jest oczywiste w kilku szczegółach: szerokość karoserii, załamanie, które zamyka tylne okna wzdłuż słupków i horyzontalny rozwój tylnych świateł. Ważne są także innowacje w mechanicznej części, z przednim czteropunktowym zawieszeniem i tylnymi zwielokrotnionymi ramionami. Z silnikami 2.4 JTD 2,0 Turbo i 3.0 V6 24v jest seryjnie montowana sześciobiegowa skrzynia biegów. Warz z sześciocylindrowymi silnikami jest do dyspozycji automatyczna skrzynia biegów z elektryczną kontrolą Sportonic, która działa także z sekwencyjną skrzynią biegów. (dwie skrzynie nie wiedziałem)Nadzwyczajnie bogate wyposażenie zawiera pięciocalowy kolorowy wyświetlacz służący do zobrazowania kontroli klimatyzacji, komputer pokładowy, układ stereo, telefon komórkowy i satelitarną nawigację. 166 jest produkowana w przedsiębiorstwie produkcyjnym Rivalta. Silniki pochodzą z Arese i Patola Serra. |
Nie komentuje wszystkiego bo teksty zawierają dużo smaczków miłej lektury życzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|